Onsdag

Hej!
Idag har jag först varit i skolan, sen på bussen påvägen hem så finns det en flyktinganläggning(=många folk, små som stora, som ska av bussen) och då är det en liten pojke som springer över vägen och då kommer det en bil, och ja, ni kanske förstår resten. Bussen stog still väldigt länge, det kom massa folk springande och man kunde höra något litet barn skrika och såg en tant grina. Ingen på bussen förstog riktigt vad som hänt, utan vi satt där på bussen och undrade, vad hade hänt med den lilla pjken som sprang över vägen? Vad jag förstog så tillkallades ambulans(eller så ringde dom andra samtal), men vi åkte innan den hann komma. När man åkte förbi olycksplatsen såg man en liten pojke på marken som grät(hel) och massa folk omkring honom. Mer om det fick vi inte veta, visst är jag nyfiken, men jaaa.. ingen nödvändig information för min del, så länge ingen får för sig att köra på mig så e jag OK ;) När jag kom hem så slappade jag lite, sen gjorde jag en superbé Couscous sallad med kyckling :D
Nu kollar jag på farmen med familjen och sen ska jag läsa på tyskan tills imorn och sova.
Imorgon blire skola, stallet och tyvärr fiol speleri. Puss påer!!!! <3333
bff<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0