Längtar!

Åh guud nu vill jag bara att helgen ska ta slut! Varför? Läs nedanför! ;)
 
Idag har jag varit i skolan och bl.a spelat handboll och fått massa berömm :D Oh yä
Sen har jag ridit på Bonbon för första gången idag, en helt otrolig ponny :)
Efter det spelade jag tyvärr fiol och sen åt jag en falaffel i bröd innan jag drog hem.
Men såhär är det, imorgon får pappa sin nya mobil! Och det betyder att jag får hans iPhone ! :D
Dock kan jag inte använda den direkt eftersom jag behöver klippa eller skaffa nytt sim-kort, så nu längtar jag tills efter helgen.
Imorgon så ska jag på grönt kort kurs(ett kort man behöver för att tävla lokalt) och sen sover jag hos Cicci för tidigt på lördag ska jag på ridlektion för dom som är med i DKRS ponnylag :D
Så vi höres :D <33
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0