Heldag i stallet

Hej! Sov hos Cicci igår efter att jag hade varit på gröntkort kursen, vi kollade på pll och la oss tidigt.
Idag gick vi upp kvart i 8 och fick skjuts till stallet för första lektionen med ponnylaget på DKRS :D
Jag red Loppan, en svart B-ponny, hon är ganska stark och drar gärna, men jag lyckades hyfsat tycker jag ;)
Dock kan jag inte tävla henne(eller Ellie :c) i annat än dressyr (jag tälar hoppning) för att hon är B-ponny och jag som är över 13 får inte tävla så små hästar, så får se vem det blir jag börjar tävla. Ikväll får jag troligtvis iPhonen och då är självklart den första appen jag skaffar Blogg appen ;D
Annars blir det en lugn kväll med massa chill, snart äre ju pizza time ;)
Vi hörs!
Slänger in några fina bilder på älsklingen Ellie(inte hästen jag red idag) som Vickan har fotat. Hennes blogg hittar ni HÄR! :*

Kommentarer
Postat av: Jossan- Ljusdalsryttare

Är Ellie din favorit häst? :)

2013-01-20 @ 22:24:59
URL: http://ljusdalsryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0