Farsdag 11/11 :D

 
Hallo babes, zup? ;)
Igår sov Cicci hos mig så imorse blev hon och jag upptvingade att fixa iordning frukost till pappa. En traditionell macka med ost o skinka o lite oboy, seriöst, hur mycket förväntar sig folk att jag ska orka? ;)
Men sen fick han det på sängen samt den fina presenten, en tågformad ljusstake.
 
Sen har jag och Cicci kört dirt och matat kaniner innan vi gick hem till Cicci och kollade på The cabin in the woods med Richard, Simone o Liw. Asso den filmen är helt psykad asso, haha men värd att se ;)
Sen har vi varit hos Ciccis pappa och fikat lite o bara chillat.
Sen kom jag hem och vi har ätit pizza(dagen till ära) och kollat på världscupen i hästhoppning där Malin Baryard tog brons! :D
Har jobbat lite matte och SO o nu känner jag att jag äntligen kan luta mig tillbaka och bara vila. Checka grejjs på datan och sen självklart kolla på solsidan. Mamma är och dansar, men när hon kommer hem är det tårtdags, så hörs.
 
Puss på er babes! <33
 
 
Jag o pappsii
 
 
 
 
Bild sen hubertusjakten: Jag & Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0