Ett stort antal bilder ni inte har sett den senaste tiden.

 
 
 
 
När det gäller att ladda över bilder från kameran till datan så är jag otroligt seg, nu har jag fått in massa bilder, så passar på att visa er några.
 
Behinde the scenes- Min, Ciccis o Ellens musikvideo
 
I wish I was a punkrocker
Sudda bort din sura min
 
Fjortisdunk
 
Höst promenad med familjen
 
Höstlövs bilder
 
Det kom snö! Tur att den är borta, men man får fina bilder :P
 
 
Thats it, bara några bilder, inte direkt alla hahah..
 
Men som ni alla vet så får mina bilder INTE kopieras utan mitt tilstånd, och om man får tillstånd så måste man skriva ut att det är jag som fotat och länka bloggen.
Tack, hejdå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0