Det är ju himla skönt iaf

Tycker att det är så jäkla skönt att jag har kommit ur mina weard 10-11års stadium. Tänk att en gång i tiden gick jag runt med antingen tusen kilo smink eller inget alls och jag var det som kallas en typisk wannabe fjortis! Sjukt glad att det är över, bara massa fula bilder och stavade med massa Z och dubbel J, t.ex azzo shieet! Ingen gillar tyyp mejj! :O
Asso jag dör! Var så sjukt töntig då asso! Om jag var en läsare så skulle jag aldrig att palla läsa bloggen!
Men nu så, ett normalt liv med en rätt så normal Elin, såhär borde det vara forever ;) <3

Antar att jag bjuder på lite fjortis(eller fjortizz som jag sa)bilder då..








Keeeeiii...... Det får räcka, blir ju rädd :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0