4dagar och 3timmar

Nu äre 4 dagar och 3 timmar sen jag bloggade sist. Men faktiskt så var jag ju hos Fanny hela Måndagen och kom hem från henne vid 2 på tisdagen och då hjälpte jag till hemma och sen vill einte min data vara på någon annan sida än facebook och sen på Onsdagen så var jag på stallet hela dan efter skolan och sen var jag på Frigge med Fanny, Alex och Daniel och ja, nu är det idag och jag sitter på tågbanan i delsbo eftersom pappa jobbar där ibland och nu fixar han en av deras datorer(tror jag). Idag har jag varit med Fanny, Alex och Danne igen och jag o Fanny har badat benen och sen typ fick vi prova åka en liten sväng med Danne på hans moppe :) Hihi, o nu sitter jag här och bjussar på en arkivbild :D<33



SOMMAR KÄNNSLOR :)<33




Dock skulle det komma slask snö igen imorn :/ klass 1 varning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0