En helt vanlig torsdag (typ)

Ähm.. har haft nationella i matte idag, men tror att det gick rätt så bra faktiskt. På dom två andra proven vi har gjort så var det ingen i klassen som hade fått underkännt, så vi borde inte få det nu heller ;)
Sen på bilden så kom det en gubbe som hade hört att typ alla i 6an fotade så han kom till skolan då och pratade om nån grejj så fick vi i uppgift att ta bilder på vår fritid och mejla in max 5 och sen gå på en "visning" av alla bilder. Funderar på vad jag ska fota, men det blir antagligen nån häst-bild, en kanin-bild och sen vet jag inte mer just nu. Vi får se vad det blir ;)

Men iallafall så bara sitter jag i soffan, orkade inte blogga mer igår, sry alla :/

Imorn så blir det nog inte heller nåt bloggis för jag ska på fest hemma hos Blanca. Funderade på att ta med kameran, men den skulle antagligen bara gå sönder.


Men puss sålänge, :*<3333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0