Dagen blev väl ganska lyckad

Rubriker säger allt och ja dagen blev rätt så lyckad.

Jag kännde att nationella kke inte var så himla svårt, mäst att nån fråga var lite krånglig.
Men satt o drack "hallonsoda" och åt toast. O sen så spela vi yatzy o gick ut o gick och typ massa weard ;)

Sen efter så var Fanny hos mig och vi fixa till kaninerna o så.

Och nu på eftermiddan/kvällen har det väl blivit lite sämre för jag har både huvud och hals ont, men det går väl över ;)


Imorn drar jag till stallet, men bloggar då när jag kommer hem eller när jag ligger i min säng efter djungelns drottning ;)

Sov sött! Ska checka den sista dokusåpan nu.

Puss! <333



Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; hihi tack! :)

allt bra? :)

2012-03-21 @ 19:39:12
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0