Grattis mormor! :)

Idag så fyller min mormor år och vi har haft ett litet kalas för henne och lite folk från släkten kom. Från mig, mamma, pappa och min morbror så fick hon en "fontän" som påminner lite om en choklad fontän så att det rinner vatten över en kant i en tunna ner i en större tunna som också svämmar över och då samlas det vatten i den största längst ner och så har man en pump så att det kommer upp till den översta sen igen.
Sen var vi hos Inger ett tag(jag mamma och annlouise) och nu har vi ätit och nu ligger  vi ännu en kväll i sängen och ska kolla på paradise hotell.
 
 
Imorgon åker jag och mamma upp på en mini semester till Dalarna och ska bada o shoppa lite så då kommer Malin att blogga tills på torsdag när jag kommer hem.
Hörs :) <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0