Glad Midsommar!

Hej och framförallt GLAD MIDSOMMAR alla läsare!
Idag har jag gått upp tidigt och klätt midsommarstången med björkris och blommor(asso inte helt själv, flera hjälpte till) och sen så har jag varit på "fest platsen" och tagit lotter osv, jag har vunnit två riktigt fina meloner (asso dör!) :3
 
Sen har jag och mormor varit hos hennes kompis och träffat folk och grillat och sen bjöd jag på min supergoda cheesecake! :D
 
Nu dunkar jag musik i stugan och väntar på mamma, när hon kommer så ska vi till fest platsen igen och vemvet jag kanske dansar lite med mamma(folkdans). Jag är faktiskt rätt duktig på det med tanke på att mina föräldrar har dansat länge, mamma sen hon var 7 och pappa vet jag inte. Men jag började dansa när jag var väldigt liten och mamma var min lärare och sen har jag åkt med pappa och hans "team" på vännortsträff varannansommar till Norge, Finland eller Danmark och då dansar vi rejält mycket, men det är faktiskt ganska kul när man vet hur man ska göra(jag ääälskar slängpolska och någon som jag inte vet vad den heter, men man flyger iaf) så det kanske jag gör ;)
 
Bjuder på massa bilder från idag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0