Today, friday 13th July 2012

Idag har det varit fullt upp här hemma. Jag har städat, tvättat, handlat  kaninmat så att Cicci och Simone kan mata och ta hand om mina kaniner när jag åker och massa mer! Inte hunnit leka med min älskade dator någonting! ABSTINENS!
Men nu äntligen. Ska typ gå ut i konferansen med papi och nörda lite xbox(igen) bara för att lixom bli fyrkantig tills det blir en månad utan alla kära fyrkantiga saker som: Telefon, Data, TV, Tvspel och allt sånt. Fast ibland kke det finns tv på vandrarhemmen eller att vi går till ett internetcafé, men not every day lixom :P
Men typ såå, ska väl äntligen packa imorn, hehe eller om jag sjuter upp det till sista secund som jag brukar, we will se .
 
Men nu ska jag iaf ducha, baaaaay
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0