På hemmaplan igen

Vet inte om kvällen blev som planerat direkt, men jag hade iaf kul. Typ alla drog och jag och Fanny gjorde en låt som vi fixa ihop och nu äre bara musikvideo som ska fixas ;)
 
Haha, men nu typ har jag redigerat lite bilder från idag på mig och mina sköna friends från när vi hade lite roligt i mitt rum. Asso snacka blond jag kännde mig när richard hade en lossas pistol som man typ kan göra en såndär röd laserstråle med, och han gjorde mot spegeln så lös det någon annanstans. Och då frågade jag om jag fick prova och så höll jag i den o bah, "Det är väl inte sånna här man får stötar av?" och richard bah "Nej det e en annan" och så trycker jag på knappen och får en stöt och jag skriker och tappar pistolen i golvet och richard o simone asgarvar, asso shit ;P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0