@Körskolan i Ljusdal

Nu är jag och Annie på bilskolan i ljusdal och jag har suttit med henne och kollat igenom lite prov med henne och förhört osv. Nu får jag äntligen lite free time och lånar en data medans Annie läser på, skönt liv asso ;)
10 över 11 ska Annie köra, och jag hoppas att jag kommer få åka med, annars så får jag väl stanna här whit tha computer.
 
Det var iallafall sjukt jobbigt imornse för jag var tvungen att vakna och gå upp vid halv 7-7 och fixa mig och sen ta bussen till Ljusdal, men då ärdet ju självklart att när man är framme i Delsbo och ska byta buss så kan dom inte matcha varandra för bussen till Ljusdal går typ kvart i och man kommer fram 5 i, fett surt, för då bir man tvungen att sitta där och vänta i en halvtimme. Sjukt ställe jag bor på asso!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0