Im in cisilia and chilling on tha beaaach :))

Ja, som rubriken lyder så är jag i cesilien och det är typ 35-40•c varje dag så man smälter bort, men jag har fått en naice bränna ;) imorgon ska vi dra till en vulkan och jag venne, brinna upp?? Haha, men jag längtar typ till 2a augusti för då är jag i Monaco!!! Staden in my dreams och där min framtid som rallyförare ska äga rum :D mihi, läääängtar! Men jag kommer nog kunna blogga mer härifrån för vi har fritt wifi på hotellet. Im sending some sun to Sweden <3 Ps. Har ju glömt att säga till er att jag ska bli racerförare och en grej till : My new favorite hero is no one less than..... CEASAR! Asso gubben från rom ;)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1571022/images/2012/pic_501551c39606ee7155000073.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0