Badat med Emma!

Hejsan:D
När jag kom hem från att ha varit ute och åkt bil med Jessica så mötte jag upp Emma,då var väl klockan typ kvart över 12 trorja:)
Sen så kom jag hem vid halv tre.
Och då satt jag vid datan en halvtimme kke sen somnade jag och sov till typ 6!
Så kan ju säga att jag inte är trött direkt..
Men iaf så ska jag till frigge imrn och vara med kompisar!
Ehhm,vi ska nog bara sitta och chilla!
Får väl hoppas på att det är fin väder så kan man kanske bada också..



På tal om ingenting så kom jag på att jag inte gjort kollaget.
Men man kanske ska göra det nu eftersom jag inte kan sova-.-
Vi får se.
Men nu får ni ha det bra och så hörs vi innan jag lägger mejj!
Pusss och kram


Gammal bild-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0