v.3 Nytt liv med ny start

Asså som säkert alla vet så e jag kär i Alex ( ja, nu va de sagt högt ) och har typ varit det i sådär 2 år :P

Men asså, vi är bara vänner och jag tycker att det passar så, så jag ska inte tänka på honom mer på DET sättet, han är en underbar vän för vårat sk "förhållande" skulle aldrig hålla högre ( eller vad man nu säger ). Men asså visst vill jag att det skulle gå, men det gör det inte så nu ska jag börja mitt nya liv utan sk " lover boys " ;)
Men ja, alla känner ju mej, så vi får se hur det går <3

Kännsligt/privat innlägg jag vet, men behövde värkligen få det ur mig. Älskar dej Alex, forever, bara inte på det sättet (längre).


Kommentarer
Postat av: alex

haha fan vad ful man var/är :-P

2012-01-17 @ 16:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0