Trött chey efter en total makeover

Asså nu håller jag på att dö av sömbrist. Somnade typ 12 igår och blir väckt av Nadin imorse klockan halv sju och sen när jag och Simone skulle somna om så kan inte hon somna och då tar hon fram datan och då kollar jag på vad hon gör och sen klockan åtta (!) så ska vi ner och vakta Nadin. Och sen så har jag jobbat hela dan eftersom det var modevisning idag. Snacka nervöst det va, as äcklit. Men men, aa

Iaf så hade Maria gjort ett fågelbo av mitt hår och satt upp med klämmor och sen sminkat mej med rosa.
Kanske inte det snyggaste, men det funka..

Aja, asså nu mååste jag värkligen sova. Lovar att ni får bilderna imorgon ( tror jag ).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0