När tårarna fryser i håret har man något allvarligt fel

Asså, har himmlans konstigt humör nu. Blir jävlit sur för minsta lilla och e sur på hela omvärlden( och det e inte " the speciall week" om ni fattar). Sen försover jag mej exakt varje dag, typ som att jag har glömmt hur man kliver upp ur sängen, även om jag lägger mej vid 7. Tror seriöst att jag har något allvarligt fel i skallen just nu. Är det fatt jag ändrar mitt liv eller vad? E helt jäkla frustrerad så vet inte vad jag gör, lyssnar bara på musik, e inne på facebook, bråkar med mina föräldrar, gråter och är i skolan och e jobbig.

Aja, säkert bara en jobbig period, antar att den går över snart.


Kommentarer
Postat av: Lina

finis!

2012-01-19 @ 20:55:48
URL: http://linawalther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0