Vem kan stoppa mej när jag bara growlar fram




Jahapp, då uttröck sig sverje(som sean stava) sig igen! Hur är det egentligen med vårat land. Jag menar, är det normalt att dom sjunger en bög låt i svt melodifestivalen?? Hehe, aajjaa,, digga iaf låten. Och Sean ägde ut alla. han kommer hamna i final, finna och åka till azerbadjan och vinna euro oxå ;) Asså, jaa. Så blir det ^^

Haha btw, ni skulle ha varit med mej när dom spelade upp dead by april igen eftersom dom gick vidare och jag reser mej ur soffan och "growlar" och sjunger och headbangar och bara flummar sönder. O mamma bah Elin, gillar du sån här skit musik och jag bah, nääeeh, men han groooowllaaar ju! :D Hahahahhahaha, åååh, skrattfest nr 1. Alla vill va med mej! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0