sötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsötsöt

Är med Simone, och båda e så jäkla sosiala asså. Jag med datan och Simone med mobilen ;)

Hihi, välkommen till 2000-talen :D

Haha, men sen så ska vi typ kolla på film och, ja, snacka ;)

Heheeeeeee, asså jag och rikky har "krigat" i skolan idag, hehe, med spån, vatten osv ;) Dyngsur i skon va jag iaf när jag gick hem :P
Haha! :D


Asså sååå jäääääklaaa skönt att imorrn ( in valentines day ) så har vi studiedag!!(eller lärarna har) och vi e helt lediga och kan göra vad vi vill, men best av allt. Ha sovmorron!!!!!
Simone sover här och vi kommer ha det grymmt asså. :D :D :D :D :D


Men aja, ska väl göra ngt nu antar jag, hare gött bitcheeees C: <333333333333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0