Skii resort Hasella

Drar till Hasella imorrn med mamma (om det inte är för kallt) och åker slalom, kommer bli as kul eftersom jag inte har åkt på hela året. Då så kommer jag att ha med mej min kamera och ska be mamma ta lite kort osv, men har ingen bra jacka att åka i, men tror att jag ska ha underställ varm kofta och en vindjacka bara. Men kanske får beställa en av jackorna i förra inlägget så då så får jag ju en bra jacka att åka i ;)

Sen igår så ringde mamma till Malins mamma och dom pratade om att Malin kanske kommer hit torsdag vecka 9, hennes mamma skulle kolla bussar så skulle vi bestämma sen. Om Malin kommer på torsdag e.m så ska hon följa med mej till skolan på fredagen och så myser vi på kvällen och sen om vädret e bra så tänkte jag dra med henne och åka slalom :D hihi, får hoppas att hon kan komma så ska vi åka ner till stockholm tillsammans sen och då kke Simone eller Cicci oxå följer med ( men jag måste prata med mormor ) och sen när jag åker hem så kke jag har med mej Hugo ! :D <33
Fast nt säkert att jag ska få honom fatt pappa gillar nt idén, men men.. Jag TÄNKER få hugo ;)

Bjuder lite på den här AS gammla bilden, men ett skratt förlänger livet med 7 sekunder, så bara att kolla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0