Min dag ♥♥♥♥♥♥

Simone so ju hos mig igår. Imorrse så vaknade jag och Simone vid typ 10 och då så gick vi och åkte snowboard i smällach, asså jag klarade mig ner för hela backen utan att rammla!! Kännde mig as duktig ;)♥
Hehe, sen så stack vi hem till Erica och typ åt nudlar och pratade osv och sen drog vi med henne och Cicci till smällach, och GUUUD vad roligt vi hade ( fast Erica ville inte åka madrass:P). Simone hade en liten hårdplast(?) och Cicci hade en vanlig. Men typ Cicci åkte in i en stock och "bröt" rumpan efter typ 3e åket, så då kunde inte hon åka mer. Men jag och simone åkte på. Brevid backen så sluttar det ner och e lite träd och så och efter kke 15 meter så är svågan. Men iaf, vi skulle åka och åka ner för sluttningen där vi hamnade. Jag åkte på Ciccis madrass i full fart och nerför slutten, dock så var det ett vält litet träd där med massa grenar så madrassen tar studds och jag flyger med benen 2 meter upp i luften över trädet och river mej på hakan och sen rakt ner i snön, guud vad jag garvade asså!!!! Hehehhehehehehhehehehehehehe♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

aja, kke får upp ett bild på "trädet" imorrn eller ngt, vi får se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0