En (bra) lördag :)<33

Jaa, imorrse så åkte jag och mamma till hassela, åkte massa skidor! :D
Sen så kom Ronja o Blanca dit och då skulle jag åka med dom. Jag och Blanca skulle lära Ronja att åka och ( jag ar inte ngn bra lärare ) sa att hon skulle ploga och om det gick för fort sätta sig på rumpan. Ronja plogar neråt, men det går inte sakta så då slutar hon ploga och bara störtar ner för backen och sen helt plötsligt sätter hon sig bakot och åker på rumpan/ryggen nerför backen så snön yr och jag och Blanca ser henne inte utan åker till henne så fort vi kan. Sen så visar det sig att hon har jätte ont i benet och inte kan resa sig så då får jag åka ner till liften och säga åt liftvakten (?) att min kompis har ramlat och inte kan resa sig så då får dom skicka upp en skoter och jag får gå om hela kön för att kunna åka upp till ronja. Sen kommer en skoter och hämtar henne och kör ner, jag och blanca åker typ störtlopp ner. Sen sitter vi inne på matstället och väntar på mammorna ( min och blancas ). Ronja kan typ inte gå så mamma, som skulle hem, erbjöd sig att köra hem henne så dom åkte. Sen åkte jag och Blanca med Emil till 4 och då åkte i hem.



Nu är mamma och pappa borta och jag e ensam hemma, och vad gör man då??
Jo, man tar på sig pydjamas shorts och linne och gossar i soffan framför barn kanalen :D
Hihi, men ska kolla på mello sen så.

Aja, nyss ätit en awezum middag som bara Elin kan ordna ;)


Godis, Choklad och (godast av allt) hallon och creame fréch som blir till typ yougurt :D <3333333


Hare bäst <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0