Elin heter jag om någon undrar :)

Heeej :D ( happy face )
Idag så fyller foxy år, men mamma gör det imorrn, men hon jobbar då så vi firar henne idag. Så mamma och jag har ( håll i er nu) bakat cheescake!! :D<3<3

Assss Gott!

Hehe, vi har ätit en fjärdedel, men ska äta mer så att det bara e kvar till frukost imorrn, jag e glad!! Och snart mer mätt än nu :)

Jag ääääälsskaaaar cheeez kake!! <333333333333333333333333333333333333333333333333333

Hehe, fast e lite nervi, fatt jag har no present till mamma, men målar vell ngt i sängen sen. 


                                                                                                                                                                 

Sen idag så har jag städat min garderob, fett glaad! Men kännde mej lite onormal när jag lyssnade/sjöng på smurf hits sammtidigt, men jaaa. Det e ju Elin Hansson vi snackar om här ;)

Haha

Aja, sen så visade jag mamma en Ziperall jag vill ha och eftersom Annie säkert inte kommer fixa till mej så tror jag att mamma skulle beställa den fatt hon frågade typ om priser och massa! :D

Hihi... Bild på den jag vill ha ;)







Btw, hittade min äslakde bad hair day mössa i en väska i min garderob idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0