Chiwawa

Awweeee!

Ska få en egen chihouha ( eller hur det stavas), e as glad!!

Det är en hane som är vit o brun som är 3 år och heter Hugo :D <33

Det är mormors jobbarkompis som har den, men hon har absolut inte tid med honom så hon ska GE bort honom och då ska mormor säga att vi e intresserade osv!!!!
Så om det blir så att jag ska får den så kankse jag kan ta hem den från stholm när jag åker därifrån på sportlovet vecka 10!!!! E så glad asså!!!!

Och sorry btw om den dåliga uppdateringen, men det har varit skönt för mej att inte känna att jag var tvungen att skriva, typ som en blogg helg ;)

Men nu e jag back on the row och skriver för full hals :)

Hihihi, vill ha Hugoo!!! :D <3<3<3<3

Sen så måste jag bara skriva att idag på gympan så åkte vi skidor och då lärde jag mej åka i en sjuuuukt scary backe, men jag vurpa inte eller något. Och så skulle vi åka den backen igen på lunch rasten och gissa vad, jo jag vurpar EXAKT varje gång utom 3 när jag åker den, jävla dålig balans man har :D Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0