24 December- Julafton!!!! :D <333

Åh herre gud(eller ska jag säga tomten?) vilken jul det blev! Massa mat, paket och småbarn som sprang om kring, haha min lill kusse stog och kramade min syssling hhihihihi sooeeeett :3 Men det bästa på hela kvällen var när jag öppnade ett paket och fick en tom iPhone kartong med en liten lapp om att så fort pappas nya mobil kommer så får jag hans iPhone 4, SÅÅÅ GLAAD! Satt och skakade för att jag var glad precis när jag hade fått den, haha, nutidens ungdommar ;) Sen fick jag mycket mer och nu antar jag att ni vill se bilder? Here u go ! :)
 
Drar till stockholm imorn och gör massa skojj saker, men har med mig data, så mig slipper ni inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0