Skolstart

Idag började altså skolan igen :P
gick upp halv 7 imorse o fixa mig och sen kom Cicci hit och mamma körde oss till delsbo(ede/skolan). Sen gick jag i skolan då. Vi typ fick se oss omkring och fick veta om skemat o alla lärare och så fick vi skåp. Sen sista timmen fick vi skriva om oss själva och typ ad vi ville nå för betyg och typ vad vi ville bli när vi blir stora. Det var lixom allt vi gjorde idag. Sen åkte jag hem och fixade lite o sen kom ellen o cicci och vi tog med oss våra kaniner till delsbo, där åt vi pizza och jag köpte ett par nya skosnören(som är 2meter långa XD). Sen så åkte vi till hudik o fick ha kaninerna på pappas kontor en stund medans vi kollade lite på stan. Sen skjutsade pappa oss till hoppträningen. Det gick inte så jättebra för Tuzz(min kanin)märkte att det var massa honor överallt och skvätte urin hela tiden typ istället för att hoppa :P
Nu har jag kommit hem och ska typ lägga fram kläder till imorn och sen sova. Imorgon börjar vi med riktiga lektioner och har idrott första timmen, fridrott :P Blääää, kommer dö.
Men sen ska vi till stallet o rida och sånt(skötarläger). Puss på er!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0