Haajj :D

Asso skoldagen idag har varit helt ok. Hade idrott först och typ längdhopp och 60 meter. Fick bara övertramp på längd för att den elaka plankan var osynlig, men sprang 60 på 11.00 sek :D Glad chey ;)
Sen har jag haft min första tyska lektion, och trots att jag kan prata väldigt mycket så kan jag inte stava nåt typ så nu lär jag mig att stava siffror, weee C: Sen har vi typ haft svenska, våran lärare läser högt ur en bok som heter flugornas herre och vi ska typ lyssna på den och sedan skriva lite om vad som har hänt. Sen när vi har läst ut den ska vi få se filmen, azum! Sen har vi haft matte och har börjat jobba med statistik i böckerna.
Imorgon har vi prov dag :P Ska ha prov HEEELA dagen! (till 8:10 till 14:20) Kommer dööö!!!
 
Men efter skolan imorn så ska jag hem och packa och fixa lite och sen ska jag till delsbo och nu i helgen ska vi övernatta på stallet och ha ett riktigt läger = att vi ska vara uppe 7 på morron o ge hästarna frukost :P
Men kommer bli fett kul, ska ha med alla twilight filmerna och min data så vi ska kolla på dom o typ flumma ;)
Haaha, men det betyder att det inte blir ngt bloggande i helgen, om jag inte snor ciccis mobil, men det kke jag kan göra, vi får se. Puss, gonatt ! <3
 
 
Här kommer provsmak vad för bilder ni typ kan vänta er när jag kommer hem i ett flummt inlägg :
gangster Pippi, hihih :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0