Ridit <3

Red Loppan idag :P
En svart dartmoor ponny som e lite het av sig om man säger så. Vi hade markarbete och red på volter över halva banan. Asså fick typ göra halvhalter hela tiden men det gick ganska bra endå. Hon e så söt C:
Sen så hade Trolles ägare en hundvalp som ar 9 veckor med sig till stallet och jag blev kääääääääääär! ( ingen bid dock :( )!! Han var liten vit med bruna fläckar och blå ögon, han var blandras och hade 12(!) raser i sig. Men söt var han.
Sen så har jag svullat lite godis oxxå :3

Hehe... men asså har ju ingen aning om vad jag ska skriva om.. ni kommenterar inget och då får jag ingen kännsla att jag verkligen MÅSTE skriva något. Vill ju veta vad ni vill läsa om, ni kke inte tycker om när jag skriver om hur det gick på ridningen.. eller så kke ni vill att jag ska skriva mer detaljerat.. Jag vet ju inte!

Aja, ska vell hitta på ngt..
Ska snart gå ut i mörka natten med foxy och leka blind. Kul kul
Imorrn sover Iza här, har studiedag på fredag :D!!

Natti natti ( kke kommer på något att skriva lite senare ;) ) <3

Bild på Loppan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0