Kaniner, kaniner och kaniner .. :D

Kaniner som utlovat. Har ju 8 nu, så det blir namn och bild till var och en ;)

Börjar med söta snälla charlie som från början bara var en sommar kanin.



Funi, charlies son som är jätte mysig och fluffig men som tyvärr är tillsalu pga platsbrist

dumma höstrå


Dropi, oxxå charlies barn. Min lilla plupp som är jätte mysig och gosig och som e jätte bra på att hoppa



Sötnosen Tussilago " Tuzz " som jag fick av Cicci i namnsdags pressent och som är jätte mysig och hoppglad



Trion med Hipp ( den stora vita ) som är min vackra chey med hennes bebisar Avicci " Nalle " och Miss Gaga " missi " ( Nalle = svart Missi = Vit med svarta öron och svart runt ögonen )
♥♥♥


Och sisst och nästan minst söta Batman som hoppade ut genom bur öppningen när jag tog kort och höll på att rymma. Men fick tag på honom. Han är jobbig att fånga in när han rymmer, vilket han har gjort några gånger :P




Det var alla mina sötnosar det, heeej! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0