Heej

Hej på er alla.

Va i skolan idag då.. Det var vell helt OK, men det var vissa saker jag ångrar.. Allt bara bubblar i hjärtat när jag e med honom.. :S
Men eheem... Annars hände vell inget speciellt, är nästan klar på slöjden med grejjen som Malin ska få i julklapp :D Hoppas att hon blir glad C:

Har inte så mkt att skriva nu, finns lixxom inget att skriva om.. :P

Hummmmmmsillihummsilli :/

Får vell räcka då ;)






Sen alla dumma/elaka/onödiga kommentarer tycker jag inte om. Ni skiter i att kommentera över huvud taget men när ni väl gör det så skriver ni sådant som e helt idiotiskt. Jag vet vad jag gör, så ge FN i att kommentera om det är så att jag skrivit fel eller att bilden är ful osv. Jävla skitsnack bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0