Hallllloooo!

Hej hej!
Nu sitter jag i Izaz knä och skriver. Vi har ( som sagt ) varit i huddik idag.. Köpt lite, men jag köpte bara godis och mössa/halsduk..

Men fick värsta damp på mössan för jag bet av prislappen och så den där grejen som ser ut som ett T satt fast i garnet och när jag lirkat upp det så gick garnet av och alla maskor hoppa ur! DAMP ASSÅ!!!!!!!!!!!!!! Men om det inte går att laga så ska pappa byta den på måndag ( hoppas bara att det går).....


Och så fick vi en liten reklamgrejj att Torsdag den 20e kl 18.00-21.00 så har Gina 20% på alla kläder!!! SKa be mamma att vi ska dit, ngn som vill med?? (A)

Aja, kommer bilder här på min fiiiina shopping .D


mössa och halsduk som e som ett O


Hårspännen och hårband


GOTT GOTT! C:



HEJ DÅÅÅ!

Kommentarer
Postat av: Jojjan

Lika halsduk som mig tror ja! ;)

2011-10-15 @ 18:54:59
URL: http://johannaboestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0