Hääy

Jag och min pusstomat Ellen hade en awezuum kväll igår. Vi typ köpte lösvikstgodis, ozt bollar, 3 drickor och kinder ägg. Sen på kvällen så kollade vi på först 13 snart 30 och sen på RIO <333333

Sen typ såå sov vi och Akela ( Ellens vovve ) låg på min madrass så vi sov liksom as nära varann och jag kramade henne och fick massa blöta pussar ;)

Men aah, sen på morronen så åt vi toast och så kolalde vi på den långa vandringen och sen efter det så såg vi 2a och 3e Harry potttttteer filmerna.. Hehe.. Allt vårat snacks tog slut :( Awwr

Heehhehehehe

Men men..


Bakade MASSA BULLAR när jag kom hem oxxå, nam nam :D

HAha

Ellen pics allá hennes facebook ;)



Akela <3


Ellen och Alice <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0