Häääj! <3<3<3<3

Jag kommer ha MASSA kramp imorrn! BLÄ!

För lixxom först klädsim och sen en ridlektion när hästen inte ville gå ( suck ) och jag höll på att rammla av.
Inget vidare.. Hehe

Men jaah... HAR INGET ATT SKRIVA OM!! SÄG SÄG SÄG!!!!!!!!!!!
Jag vill ju inte tappa läsare, men det e de jag gör om jag inte har något kul att skriva om! BLÄÄ!


Nu lite sweety sweety pics på kompizarna <3
Gammla så det blir litte glada skratt XD

Malin


Alex


Vendela


Alicia


Cissi


Ida


Alex, Lina och Källman ( enda gammla bilden på Lina )


Typ alla.. Jojjan, Alicia, Mattias, Mesinee, ebba, hanna... Alla är tyvärr nt med :(

Aja.. Nu, the big moment

Sista bilden på.......

























MEJ!


Hej då söt <3

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahaha och du måste ju ta den typ fulaste bilden du hittar på mej xP hahaha <33333

2011-05-13 @ 18:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0