Rubbisss :D

Hellooojjh! 

E i Sundsvall idag :D Heheh

Har dock inga pengar med, så inget shopping .P Men ska ändå till birsta och kolla, blir vell en runda på Hööks och en djur affär också ( om jag känner mej själv rätt ) hehe..
Men tar kort med kameran om jag hittar ngt najjs så kan jag lägga upp det imorrn ;)

Men iaf.
Pappa sa igår bah " Du behöver inte ha med din data, du kan låna en där "
Jag lixxom bah Okej.

Och nu när vi e här så hittar pappa ingen data!!!!!!
Gud vad arg jag blev :@

Läste ut min bok ( 200 av 300 sidor ) och sen var det ju bara 2 timmar kvar här UTAN NÅGOT ATT GÖRA!!
Men det löste sig ju liiiite, pappa skulle nämnligen ha TVÅ datórer sammtidigt, men I´m a lucky one, fick låna en.
Happy face :D

Hehe,, så nu sitter jag här och leker.



Ska även gå och äta `Tjock pizza´ sen och kolla på sissta HarryPott filmen ^^

Kmr hem seeeeent ikv vid typ 2, så blir inget mer bloggande idag, hehhe.

Statistiken på bloggen har blivit MUCH BETTER! Har runt 40 nu och 10-20 unika.





Sen måååste jag bara berätta en liten grejj som hände för typ.. Eh.. 3 dagar sen.
Mormor ringde och hon va typ i 3 butiken och bah " Jag ska köpa en telefon till dej, vad vill du ha " och lite boring frågor.
Jag svarade att jag ville ha en Iphone 3GS, men hon tyckte att den var dyr, men jag prottesterade ( as same ).
Sen så skulle hon snacka med `telefon killen´och sa att hon skulle ringa tbx senare.

Sen när hon ringde hon bah " Det blev så krångligt, köpte en ny rosa telefon till mej själv, i reserv.

HMM! Men men, hon sa iaf EN bra grej.
" Men när du kommer så får vi åka till stan och se om vi hittar ngt "

Så fatta, om typ 1-3 månader kke jag e en IPHONE ÄGARE!!!!!!!!!!! VIll ha asså!!!! NUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!

Hihihihihi










Aja, nu har jag typ lite IT, blev iaf ett någolunda långt innlägg, längre än jag brukar ha :)

Så HEJ DÅ!! :D<3

Kommentarer
Postat av: Alicia

Sista harry potter filmen är jätte bra! :D<3

2011-08-05 @ 18:30:41
URL: http://aliciadala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0