FN asså!

Guuud!
J***a alex!!!!!!!!


När vi e och matar kaninerna så plockar han ( helt spontarnt ) upp en groda från backen och lägger i min tröja!
GUD! Jag som HhAaTtAaRr ( verkligen hatar ) grodor/paddor!!!!!!
Jag som gillade hnm :@ Grrr!


Jag planerar min hämd, watch out!



Och så sa han att jag har gått upp! Hur kan han?! Det ska man aldrig säga till en tjej om man nt vill bli bitchlappad!
Men aja, han har rätt, jag e för fet :P Men jag tror att jag ska låta bli att äta ngt sen. När skolan börjar kommer det bara bli middag på dagarna och chips endast fre o lör, så då blir man vell lite smalare.
Aja, se ya ( in heaven ( om jag kmr dit ) Hehe ) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0