SUNDSVALL

Igår vah jag i Sundsvall på vårmessan och kollade på b.l.a någon som berättade om bellapierre smink och såg en modevisning.

Sen åkte jag och pappa in till birsta <3 Weee! Snacka om att jag älskade kappahl eftersom pappa fick lägga ut 420 kr till mej där! XD

jag köpte.


Chips, vår messan, 25:-


Sjal, Jindiska, 69:-


Tajts, Kappahl, 149:-


Shorts, Kappahl, 179:- 50%


Tshirt, Kappahl, 149:-



Det vah allt och såhär såg jag ut när jag åkte till stan.





Pöws pöws alla sötingar! Ha det bäst <333333













Ps. Vill du checka uppisar med mina bebbar ska du kika in på Kaninhotellet.blogg.se <3 Älzzzkar er!

Kommentarer
Postat av: anonym

tycker du att du är en fjortis:s?

2011-04-03 @ 19:38:42
Postat av: Loov

Nej, dårå?



Ps. Vem?

2011-04-04 @ 18:45:25
URL: http://loov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0