Stackars

Stackars stackars gammla malin <33

Du tänkte värkligen äta ketchup, det som är så blääigt.

Malin BohmanElin Hansson
för dej skulle jag gärna äta upp min mascara med ketchup om du ville det!! ;) jag gör allt för dej ♥ älskar dej så mkt




ÄLLLSKAR DEJ OXXÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Nu sitter jag och pratar med Malin i telefon i min nya uppfining Hörlurofonen.
En uppfining av bästaste mej! <3


Det e så att telefonen ska sita fast mot örat utan att man håller i den.






Oxxå nu bjussar jag på testen jag och MAlin skrivit på MSN


Malin Bohman säger

ÄÄLIN!!!!

Loov .. säger

MaaAaaliN!

 

Malin Bohman säger

yää

Loov .. säger

wee

fb

Malin Bohman säger

Loov .. säger

yääähäääÄ

Malin Bohman säger

yäääääääääääääääÄäääääääääääÄäööööööÖöööÖ

UPPDATERA PÅ DIN BLOGG KVINNA!!!!!

Loov .. säger

hihihihiihihihihihihhh

SKAFFA BLOGG KÄRRING!

Malin Bohman säger

JAG ÄR FÖR GAMMAL!!!!!!

Loov .. säger

waah?..-.

Malin Bohman säger

hahaha

Loov .. säger

HIhi

Malin Bohman säger

jag

Loov .. säger

E sööt

Malin Bohman säger

ast i världen

Loov .. säger

Aa

Malin Bohman säger

jupp

Loov .. säger

BLOGG!!! Loov.blogg.se

Här bloggar pippi elin, jag här bloggar faktiskt jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0