Hemma!

Jag har inte skrivit nu på en vecka för JAG har varit i Tyskland! Weeh! Kulit hade jag där!
Lite om Tyskland i detta innlägg.




Bildinlägg idag med text under!



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Måndag:


Famous ( mormors hund som har bott hemma hos mig ) på tågstationen när vi skulle åka till Stockholm.



Tisdag:


Var med Malin och hade kul!!




Bevis!


Onsdag:

På flyget




Tyskland


Torsdag:


Åker till hamburg och shoppar ( Resultatet kommer i nästa innlägg )


Fredag:

Var i Buxtehude ( där vi bodde ) och shoppade.




Sen dansade jag och Selma Higschoolmusical sak på hennes WEE i TRE timmar när vi var ensamma hemma.


Lördag:



Jag och Selma red ut på Achat, Selmas ponny. Vi hade jätte kul! Och visst är Achat SÅÅÅ sööt?!


Söndag:


Red ut då oxå, fast då red vi med sadel för att Annie skulle med.




Sen åkte vi på Dungeon ( typ ett spökställe ) och vi hade faktiskt kul. Fast det var nog roligast för Selma, allt jag inte förstog var läbbigt. Utom spegelrummet, fast där höll man på att inte komma ut. ^^


Måndag:



ADJÖ FAMILJEN IPEK!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Så där var lite vad jag gjorde i Tyskland! BYE!

Kommentarer
Postat av: Maalin=)

med min fina frissyr

2010-11-14 @ 19:05:10
Postat av: Loov

Japp

2010-11-14 @ 19:28:29
URL: http://loov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0