Mode Med Malin!! <33

Att spela en modell e svårt, att vara modell är MYCKET enklare.
Här är bilder på när jag och Malin E modeller ( både bra och dåliga bilder );
" Men Dahh!! "

Min komentar: Hmm..Passar någolunda..
" Varför fins det ingen sol??"
Min komentar: Konstigt?? Du är INNE!
* Hmm.. Hon var snygg! *
Min komentar: Tycker duh?
" Se på mig!! Världens finaste bild!! "
Kortet kännt som; MODEMISSEN

Min komentar: Ehm..Borde inte få visas på Internet..





" Grrr..! I need something to eat!   "

Min komentar: Jag tror inte att garn går att äta! Eller??




Vi hittade supercoola solbrillor från en teddybjörn! Visst passar dom på Malin??

Min komentar: Hmm..


Eller passar dom bättre på mig??

Min komentar: Passade bättre på Malin






" Weeee!! Kolla Elin, jag kan flyga! "

Min komentar: Ja, visst: Det syns juh! "




Malin; " Kolla, en kamera! Visa magen Elin!! "
Elin; " Yeyh!!!! "

Min komentar: Så mycket gillar jag inte paparatzziz!




Elin;" Malin, kolla in i kameran! " Malin; " Nej!!! Jag rammlar!! "
Elin; " Okej, jag med! "  Hahhahahahahah!!!

Min komentar: Hahha!! Den var seriöst rolig!!





Peace!  * OMG, det e en råtta på golvet!! Eller vänta..Måste bli med på bild först!  *

Min komentar: Ehm.. Hoppas att det inte var en råtta! Jag var juh där!




" Tadaa!!! " * Hmm..Jag gillar min mage. Jag kanske ska bli magdansare.. *

Min komentar: Magdansare är inget för mig!! Det var bara min tröja som dammpade lite.



Visst e hon inne i texten, men har hon inte boken upp&ner?

Min komentar: Boken är heltklart upp&ner!





* OMG! Varför måste jag göra det här? Det är såå ONÖDIGT!!! "

Min komentar: Japp! Men annars hade jag inte hafft ngt att skratta åt! xD




" Är det redan morgon?? Men jag  somnade ju nyss! "

Min komentar: Lägg dig tidigare! Eller inte!!






Elin 1; " Hej! Vet du, jag har en hemlis! Har du ngn?? "
Elin 2; " Jaa!! Thihi!! ^w^ "

Min komentar: Ja, jag såg väldigt hemlighetsfull ut. Skrattade inte ens..




Elin; " Kom Malin! Nu flyger vi!! "  Malin; " Okej, jag kommer!! "

Min komentar: Hahahhahaha!! Den var bäst hittills!






" I´M A SUPERHERO!!! "

Min komentar: ..Eller inte!






* Ååå! Tänk om jag oxå var en prinsessa..Suck! *

Min komentar: WTF! Hur kan jag ha så sjuka tankar???




Aja, nu recker det med bilder, pallar inte mera!!
Men ni får ha det så bra bitches!


Pözz pözz!


// Elin, och Malin <33 OSS


Kommentarer
Postat av: Alex

haha



2010-06-22 @ 18:55:56
Postat av: myra

HAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bilderna var skit roiga men den roligaste var nog bild nr4 LOL

2010-06-24 @ 21:32:29
URL: http://drakologen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0