BEST MOVE EVER!! ( efter TwilighT )

Eclipse var så bra!
Den filmen äger fett!! Ni MÅSTE bara se den!!
BEST MOVIE EVER ( efter TwilighT ), JAG LOVAR!!

Mina favvo repliker var nog när Edward och Jake bråkade och Jake nyss hade ***** Bella och Charlie undrar vad dom bråkar om och Jacob svarar ;

" I **** Bella.. And than she brook her hand... When she hit me in the face... "





Hahahhahah!! ........


Enda problemet med bion var att platsen som jag satt på hade ngn spillt läsk på, så den var dyngsur. Jag fick använda en plastpåse och pappas kofta att sitta på men blev endå blöt!!
Hatar biograf!!
Iallafall nr 56 på rad 3!!! *@*



Aja, snart kmr nästa film! LÄNGTAR!!







// Your Loov Elin! <33


Kommentarer
Postat av: Maalin=)

DEN ÄR HELT SJUKT BRA... SÅG DEN IDAG OCH IGÅR =)

ÅÅÅÅ JAG GRÄT FRÅN NÄR HAN FRIADE TILL FILMEN SLUTADE, KUNDE BARA INTE SLUTA, MAN VILL BARA SKRIKA: ECLIPSE ÄR DEN BÄSTA FUCKING FILMEN SOM GJORTS EVÖÖR!!!!!!!!!

2010-07-01 @ 20:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0