Lite saker ni inte visste om mig! *-'

Test 1:

någon som..
förstår dig: nja
du saknar: Stockholm, Pärlan, Snosan, Lilleman och kanske ngn mer.
du längtar efter: Wildberry smothie från Munk.Muffin
du hatar: Du vill inte veta

vem..
kramade dig senast: En viss person som börjar på C
pussade dig senast: Max
strulade med dig senast: Ehh..Skulle ni svara på det om jag jag frågade??
ringde dig senast: Mamma
ringde du senast: Pappa
var hemma hos dig senast: Cissi och Kassy
var du hemma hos senast: E hemma hos Cissi

har du..
några kärleksproblem: Nja
ätit något idag: Tror det
pratat med någon idag: Vadtror ni egenteligen? 
gråtit idag: Nepp
skrattat idag: Aa..

jag..

är singel: nej
vill ha: En lyxvilla i London 
är rädd för att bli övergiven: nej
svär ofta: nej
sjunger i duschen: Bara i tankarna 
är en morgon person: Ever!!
pyjamas på mig i skolan: Ehm..Har inte hört att det e mode.
är kär i kärleken: What??
skrattar åt mina egna skämt: Beror på..
vill ha barn: Varför skulle jag vilja? Dom gör bara så att man blir av med pengar.
skulle göra plastikopertaion om det var ofarligt och gratis: Hmm..Låter okej
 

har du..

glasögon/linser: nej
piercingar: aa
pojk/flickvän: Läser du inte min blogg elr?
jobb: Tar bara tid
färgat håret: Varför skule jag inte ha gjort det??
bra självförtroende: Beror på..
sagt "jag älskar dig" till någon: Japp
varit kär: Du e dum! Vad tror du om mig!?
dumpat någon: ja
gjort något olagligt: nee
somnat i skolan: Kmr inte ihåg
sett en fallande stjärna och önskat mig något: Aa ^^
gjort något jag lovat mig själv att inte göra: Gör jag jämmt
smugit ut utan lov: Inte vad jag kmr ihåg. Jag har nog alltid fått! *-'
en hemlighet som ingen vet: Vem har inte??
sovit en hel dag: Nej
somnat gråtande: Ja, när jag var typ 4

brukar du..

titta dig själv i spegeln: Ehh..Onödig fråga!! 
haft ångest: Vet ej
drömma mardrömmar: Ja, den handlade om teij och skridskor..
klä dig i svart: Ehh..Nej, fyy!!
hata folk: Du vill inte veta
lita på folk: Ehm, ska man göra det?

sista person som..
sov i din säng: Hampus
fick dig att gråta: När mina favvo skor gick sönder
skrek på dig: Mamma
du fick sms från: Galen Zak / Cissi




Test 2:¨


Berätta om första fyllan.
Inte varit full någon gång.
Berätta om första kyssen. 
Har lite guldfiskminne när det gäller kärlek! *-'
Vem är ditt snyggaste hångel? 
Ehhh.....?????????? 
Yngsta respektive äldsta hånglet?
- Tystnad -
Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
Neee
Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
Klädstil och muskler 
Vilken är den pinsammaste skivan du äger? 
Typ den med Buddy Holly.. Han e typ lika gammal som Elvis
Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med? 
Taylor Lautner
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
En.
Vilken svordom använder du mest?
"WTF"
Äger du en Ipod?
Nej.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Har ingen på sommarlovet!
Hur många resväskor äger du?
En, men skulle behöva minst 5 om jag ska få plats med alla kläder.
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nej.
Var köper du dina matvaror ifrån?
Coop
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Eh..Tänk om det blev ngn jätte ful på bilden då! 
Vilken var den senaste filmen du såg?
Eclipse
Har någon av dina vänner barn?
Nej!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En gucci väska! <33
Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja.
Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Aldrig.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Mina föräldrar använde den sist så LILLI & SUSSI skivan e i.
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Normal mjölk
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej.
När var senast någon stötte på dig?
Inte vet jag....
Vad åt du till middag?
Tyvärr falukorv och makaroner
Använder du huvtröjor?
Ja.
Kan du vissla?
Ja.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej.
Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma
Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Fritt fall
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ja.
Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
0653 
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja.
Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Aza litet!
Hur många syskon har du?
INGA !
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej.
Vilken film kan du alla replikerna till?
Nästan alla i twilight
Äger du några band-t-shirts?
Nej
När flög du senast?
Hösten 2009 till London
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
10
Läser du för skojs skull?
Ja.
Pratar du några andra språk?
Engelska.
Diskar du din egen disk?
Nee!
Har du gråtit offentligt?
Ja.
Har du en stationär dator eller en laptop?
Båda.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nej. xD
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Ja, skulle vara nice med några piercingar. :p
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja
Kan du kasta macka?
Wtf?
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.
Vem har du med på BIOn?
Pappa.
Vem var din favoritlärare?
Lotta, innan hon slutade
Vad har du för väder?
VARMT.
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Ever!
Har du en blogg?
Hallå?!
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Jag har inte gått gymnasium än.
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Dominant.
Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Nej
När sov du senast på golvet?
Varför sover man på golvet??
Vilken är din favoritdrink?
Wildberry smothie.
Gillar du din boendesituation?
????????
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Hela min skönhets sömn e 10 timmar
Äter du frukost dagligen?
Nej.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Man ska inte stressa fram mode.
Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Vem får inte det i frigge skola??.
Vilken är din favoritfrukt?
Apelsin
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Vad e kalorier??
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
12
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Vrf?
Tror du på liv på andra planeter?
Bara på Mars!
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Pappa.
Tror du att gud är en man eller kvinna?
GUD???.
Vad var det senaste du åt?
Chips
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Inte vet jag.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Hur ska jag veta det???
Gillar du senap?
Nej.
Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
"Duktigt."
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja... Fast jag låter gärna bli.








Kommentarer
Postat av: lina

Hejsan Elin. fin blogg du har. Men det var ganska knäppa frågor xD

2010-07-02 @ 09:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0