Onsdag. Nu är jag hemma!!!

Hej!! Nu är jag hemma från stockholm, fast det var jag igår oxå. Men då hann jag inte skriva.
Så det blev idag jag skriver.




Torsdag:

På morgonen när jag vaknade så mockade jag Charlies bur. Medans så fickk han vara i Batmans bur och äta lite gräs. Fast oxy var oxå ute, så dom lekte lite ><



Sen så kom Ida och Cissi och då så åkte vi mot stockholm. Jag satt i mitten, Ida på min högra sida och Cissi på den vänstra. När vi kommit en bit så såg vi ett EGO.


Sen så tog vi lite roliga bilder  xD




Sen så stannade vi på Max och jag åt en kyklingburgare me bacon och drack en spritemed hälften av muggen fylld med is.


Cissi tog 2st gratis kaffe. Men hon tyckte det var för varmt så hon hade is i men då gillade hon det inte så hon slängde det. ^^


Sen så åkte vi den roliga rutchbanan ><





Sen åkte vi vidare. Vi kom fram till mormors stuga vid 9tiden, men vi la oss  typ 12, halv 1.



Fredag:

Vi till nynäshamn.

Först så badade vi i havet vid klippor.


Sen så åkte vi till ett annat ställe där det fanns vatten rutchkanor ( tyvärr ingen bild ) och hopptorn.


Cissi hoppar från trampolinen ( 3 meter )


Sen hoppade jag oxå ( Samma som Cissi )


Ida vågade inte ( Hon har aldrig hoppat trampolin förut )  =(



Men efter det så åkte vi hem till min farmor och åt pizza. Hennes hund ( Alex ) ville inte hälsa på oss ^^




Lördag:

Vi har varit på skansen!


Ida hittade sitt favvo djur som hon ville ta med hem, gulligt vah?


Hehe, sen såg vi en massa andra djur. Men jag orkar inte lägga upp bilder.


Söndag:

Vi åkte in till Farsta för att shoppa till skolan ( Blää skola! ). Jag köpte 3block ( 2st stog det KAXIG på och på 1 stog det SNYGG ), en asa skön huvtröja, pennor och pennfodral. Ida köpte 3block ( Ett skissblock, ett skrivblock ), mapp, kofta, pennor, pennfodral och PRINS OF PERSHA boken. Cissi köpte Bree tanners andra liv, pennfodral, en sådan där kofta och 2st block ( det stog KAXIG på båda ).


Sen  så åkte vi till tyresö Centrum för att möta Cissi och Idas kaniner. DOM ÄR ABSOLUT AS SÖTA!!


Måndag:

Vi var med kaninerna HELA dagen



ROBERT, Cissis kanin. ( Vitblåögd )




Siva, Idas kanin ( Svart wienertecknad, Odd eye )



Batman, MIN kanin <33 ( Blå wienertecknad, blå ögon )



Flera bilder på kaninerna kmr att komma innom kort. Komentera gärna!

Byebye <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0