Look at my shooes, my shooes are amazing!

Framme i stockholm nu. Är i farsta för att pappa skulle handla nån el grejjsimojjs o jag ska sitta i bilen o "vakta" våran packning = dunka The voise o leka med pappas mobil(blogga/fota). Och idag nu i bilen såhära så kom jag på att jag skulle fota mina skor, så smart, i know! :D
Hahah, snart åker vi igen o då ska vi köpa godaste pizzan ever. Den kan man köpa på en pizzeria i trollbäcken lite innan/efter kumla skola typ mittemot macken. Amerikans pizza med oxfilé, tomater o bea ;)
Haha, ni får en bild på den sen, hörs bitches ( you are all my bitches now XD) :***

"Dont u worry dont u worry child" lalllalalalala



Skoooor (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0