GRATTIS MUMMZAN!!

Grattis älskling ♥
Kommer alltid finnas här för dig i vått o torrt, litar på dig till 110% att du inte berättar det jag säger till dig, och du ska veta att jag gör detsamma för dig. Kommer ihåg när jag från början såg dig och jag tänkte "åhnej, inte dendär fjortisen", men vetu, du e ingen fjortis. Du är en alldeles underbar person som man alltid har massa kul med, ingen lugn stund! Sen finns det såklart stunder då det inte fungerar mellan oss, vi hade tillexempel ett uppehåll på typ ett halvår. Men allt blir bra om det bara får läka ihop, och nu tror jag att vi aldrig kommer lämna varandra.
Hoppas du har haft en alldeles underbar 12års dag bästavän(och att du får din Iphone), jag älskar dig :*♥♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0