12-10-13, MY DAY

Idag har jag mäst legat o såsat i min säng till typ fyra. Då tog pappa med mig o hunden ut på promenad, och självklart använder jag hjärnan o tar med mig min älskade kamera :D
Gick ner till vessla o runt båthamn, hösten e så jäkla fin med alla färger och jag tog typ 100000 bilder ;)
Sen när jag kom hem fick jag gå till affären o handla o sen medans mamma laga mat, fixade jag dendär videon(:P), sen åt jag o nu har jag dunkat musik, redigerat bilder och käkat chokladpudding :D
Hahahaahah XD
Btw, på måndag har vi skolfoto, har no idea vad jag ska ha på mig(utom ett par blå jeans), men tror jag ska ta YOLO tröjan ;)
Får kanske även skoldatan nästa vecka, fatta vad mycke jag kommer kunna blogga när jag har den! Alla lektioner får ett eget inlägg;) Hahha, närå, men mycke bloggning JAO! ;)
 Här (↓) får ni alla bilder från idag, bildbomb!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0