Tisdag ja ofc :D

Halloojj babes!
Asso jag skulle egentligen ha NO nu, men vi har nån himla vikarie som inte kan ngt om NO så vi fick AP och Cicci skulle ha haft hål, men hon joinar mig in class med sitt SO arbete om Islam gubbar osv ;)
Haha, men aah, idag har vi ridlektion och ag ska antagligen rida Ellie8min älskling<333) och Cicci kommer nog rida Avve eller Casper(hennes svarta pojkar). Men så är det. 
Jag har fixat med horse show bilderna så förhoppningsvis så kommer dom upp imorgon! Om jag har berättat att jag var där, kommer inte ihåg. Men jag var iallafall där förra helgen med Cicci och det var så jääääkla kul! Så vänta bara på bilderna, azum! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0