Nöjd nue?!?!?

Eftersom att elin konstant har sagt åt mig att blogga om grekland i några dagar nu så, ja... gör jag det. nöjd nu ÄÄLIN?
i lördags åkte jag till underbara Rodhos med min familj. när jag gick på planet var det -4 grader och när jag efter ca 4 timmar steg av planet var det sol och ca 25 grader. sådana förändringar tas emot med glädje kan man ju säga... ;)


första dagen gck vi mest runt och kollade lite i området, åt lunch och checkade in på hotellet. ganska chill dag.


andra dagen gick vi lite längre. Först besökte vi en riddarborg som var typ 3000 år, sen fick jag lite damp på solen och köpte slobrillor ;) man kan väl säga att det var det mest intressanta som hände den dagen...


tredje dagen gick vi utmed kusten och utsikten var kickass! vi hade med oss lite mackor som vi satte oss ned och åt. Det var nog den bästa måltiden jag haft! det känndes för bra för att vara sand lixom, precis lagom varmt, goda mackor och perfekt utsikt. och ja... någon övre makt tyckte väll också att det var för bra, för sen började det regna... vi sökte skydd i en resturang där vi sedan bestämmde oss för att äta lunch- vilket bar ett DÅLIGT val ;) det tog 45 minuter innan maten kom och vi va de enda gästerna.


fjärde dagen var det vara att käka sin frukost och sen börja packa till hemresan... inte kul! hemma i kylan igen vare att duscha, packa upp och tagga t elins mormor ofc! ;)

Gammal bild på ÄÄLIN från ett vääääldigt gammalt inlägg!
sorry ÄÄLIN, men va tvungen!!!! kan inte sluta garva ;) <3333333

Kommentarer
Postat av: ÄÄLIN

Men MaaAaaliN, bilder från Grekland då!?

2012-04-11 @ 19:19:21
URL: http://loov.blogg.se/
Postat av: Malin

ja... har inte hunnit ladda ner dom på darorn än så... <3

2012-04-11 @ 20:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0