Koma

Hej alla. Jag är helt slut för jag har nyss kommit hem till mormor från sjukhuset i uppsala där jag har legat i koma i 7 timmar. Tydligen har jag fått något problem i blodet och klarar typ ingen ansträgning. Kommer behöva bo här nere i stockholm ett tag framöver ifall att jag skulle svimma av igen och det skulle bli akut för hudik har inte ett så bra sjukhus och det tar lång tid att åka ända till uppsala. Men stockholm är bra så jag ska bo här tills läkarna säger att det är okej, och det är när problemet i blodet har försvunnit, det kan ta ca 3 månader och då får jag vara ledig från skolan under tiden.

Men nu måste jag sova, för trots att jag inte har varit vid medvetande på hela dagen så kan jag inte vara uppe längre.

Ska till sjukhuset imorgon och ta blodprov så vet inte hur länge jag är där, så vi får se när jag bloggar igen.

Hörs




gammal bild



Kommentarer
Postat av: Alicia

Usch Elin, sånnt där skojjar man inte om.. :(

2012-04-03 @ 16:29:59
URL: http://aliciadala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0